26 May 2011

As-Salam Khabarrr !

Assalammualaikum w.b.t kepada pengunjung yg msok snyap2 or bising2 ke-dlm blog aku nie. Aku mintak maaf kepada followers aku yg selama nie sebok dok ikut aku kulu-kilir (ke hulur-hilir, amboii short form habis kau adee) sbb nie antara blog aku yg ke-2 sbb blog aku yg sblom nie kene hack and byk post bnde2 haram and mcm2 spam dari blog msok dlm email aku.

So aku amik keputusan utk buat balik blog baru (yeahh agak sdih la dgn blog lama) utk menaip balik ape yg sedang aku alami dan menceritakan serba sedikit ape yg terkandung dlm kitaran kehidupan aku nie. Bila aku nk wat blog nie blk kn, aku jd "awkward" seketika sbb blog lama aku dlu aku xbyk tkar "setting2" dia. Bila nk buat blog nie balik, MENCANAK KEPALA MINDA!  tu diaa tu diaa tu diaaaaa.. (bunyi penang2 skit).
Serius najis aku dh lupe setting2 dia, haha. Tapi xpe, kita nie manusia, belajar lah sesuatu yg baru utk memenuhi kehidupan lengkap supaya xbosan dgn perkara2 yg samaaa.

Baiklahh, aku rasa itu je kot aku nk "sembang" kt sni. Klau korang ade ape cerita nk bgtau or, nk tnya somthin', comment saja post gueyy yeaa. Salammm :)

No comments:

Post a Comment